}

mari cari kembar blogger!

.salam.

comel gila kalau jumpa kembar blogger nih. walaupon orang lain tak rase comel , tapi aku rasa comel jugak! hehe degil. ==' setakat ni , yang aku ingat , dua org jejaka dan seorang gegurl same bufday dengan aku. kalau jumpa lagi ramai , lagi cambest kann? segmen ni dari cik najihah <--- jom join!

okeyh bufday aku :
4th november 1991

sesape kembar aku , cepat angkat tangan! hee

18 comments:

  1. ndak lama lagi sambut hari lahir lah tu...hehehe...nak hadiah ke?

    ReplyDelete
  2. tidakkk....sme bulan jek...mne kmbar sy....hehe...i folo u...mai la singgah blog sy

    ReplyDelete
  3. @noraizuraMasoud
    ok lah tu. kembar bulan boleh juga kan?

    ReplyDelete
  4. Alor..tak sama lagi,huhu
    Btw,salam kenal :)

    ReplyDelete
  5. Chak chak.. Hye.. Sehat ke?
    Shera lupe nk join segmen ni lar..
    Tapi tak ape lar.. Shera singgah2 gak blog2 yg join.. Hehehe..
    Shera lahir bulan 4..
    Meh lar singgah..

    http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. singgah sini dari segmen cik najihah. kunjungan dari bulan oktober. salam perkenalan. hehe :D

    ReplyDelete
  7. kite xde jodoh nak jadi kembar . hehe :)

    ReplyDelete

thankiuuuu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...