}

bayi dicampak dari tingkat lima

salam

     kejadian buang bayi pada masa sekarang ni memang amat berleluasa terutamanya di negara kita tercinta ni. intro serius Sebelum ni, aku x berape nak ambil 'port' pasal benda ni. yelah, hal orang malas nak sibuk-sibuk. Tapi kejadian kat Sentul Utara baru-baru ni di sebuah pangsapuri buatkan aku sentap jugak lah. manekan tidak, baby tu dibuang dari tingkat lima. kita dah la da buat dosa. tapi x patut lah bunuh bayi tu mcm tu kan.

     tambah sedihnya, baby tu dipercayai masih hidup time dibuang tu. isk. sedih betul. baby tu jugak baru sahaja dilahirkan sebab uri dan tali pusat masih ade lagi pada baby tu. kesian betul. selain tu, ade jugak kesan darah pada tangga tingkat lima pangsapuri tu.

     hurm.. nampak sangat orang yang buang baby tu tidak berhati perut ataupun hati dan perut dia hilang sanggup buang baby dia sendiri yang susah payah dikandungkan dan lahirkan. nak melahirkan bukan senang taw. nyawa ibu bagaikan telur di hujung tanduk. malah, jika ibu tu meninggal time lahirkan baby tu, dikira mati syahid. tapi nak buat mcm mana, si dia tidak dapat berfikir dengan waras masa buat benda ni dan semoga dia mendapat hidayah dan sedar akan kesilapan dia..


pics baby yang dicampak di pangsapuri Sentul Utara..

uri dalam plastik merah

kepala baby hancur : (

for more info, silalah pergi ke portal tv3  <==

1 comment:

thankiuuuu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...