}

nak raye dah! soobbbs!

.salam.

hari raya dah dekat , tinggal empat hari je lagi. ni bermakna , selepas hari ni saye makin buzy lah. selain buat persiapan raya , ditambah juga persiapan nak pergi belajar balik. soobbbs! sebelum ni pun , aktif berblog sebab cuti terlampau lebih kurang lima bulan. selepas ni , tak tahu lah macam mana gayanya.

time raya ofkos lah buzy , raye sane raye sini + saudara datang rumah laptop tolak tepi. then lepas raya nak pi masuk u pulak. minggu penyesuaian pelajar ofkos seminggu dia kebas. then kene konsenterate kuliah pulak.

takpe. nanti kalau aku free , aku hupdate kau ok belogku. tapi takdelah hari-hari dapat hupdate macam sekarang. sekadar blogberjalan bolehla agaknya. aguuuuu (sila nanges)

bisik : cik bella , cik bella , posmen dah balik kampung lah! kalau sudi ambillah kad raye tak seberapa dari sue ni.huhuhuhu

kad raya

19 comments:

  1. boleh tak,tak nak raye?nak duduk je lam bilik diam2 n sambil peluk laptop kemas2,buu,.thanks cik sue syg for the card,nanti cik bella tempek kat blog yea,hehe,.

    ReplyDelete
  2. @bella luna
    kalau dok dlm bilek je ruilah. lomang ketupat menanti.hihi
    same-sameee.hee ^_^

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidilfitri..salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya...kalau dah beraya tu jangan lupa rakan2 blogger di alam maya...sentiasa menanti entri baru...

    ReplyDelete
  5. raya nanti mesti busy kan... saya pun xtau da[at hapdet atau tak blog ini.. huhu

    ReplyDelete
  6. @Kancil 8349
    hehe..insyaAllah. kalau berkesempatan akan hupdate blog :)
    slmt merdeka raya kancil!

    ReplyDelete
  7. @Gen2Merah
    betul-betul. saye kalau raye mmg bizi...hihih

    ReplyDelete
  8. @Mrs.Yie
    dua tiga kucing berlari ,

    errr..

    selamat hari raye!

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya.. x nk bagi kad raya kt aku ke??

    ReplyDelete
  10. hee.. selamat hari raya kawan :)

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya n merdeka..maaf zahir dan batin..:)

    bunga lum buat persiapan lagi..eee

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir dan merdeka..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  13. @sifu im
    gagagag kalau aku buat, kau nak ambil ke?

    ReplyDelete
  14. sELAMAT hARI rAYA :) :) ..time bejalan hati-hati tau

    ReplyDelete
  15. weyh..comelnye banner raya engko..

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya..

    biskutmarielemau.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Assalamu Alaikum...
    Kunjungan siang...

    ReplyDelete

thankiuuuu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...