}

jawapan teka tekok

.salam.

aku post pagi-pagi ni semata hidung mata nak kasi jawapan untuk teka teki ayam berkokok teka tekok semalam wuargghhh <---nguap. walaupun ada yang bagi jawapan yang hampir tidak tepat , dan nyaris-nyaris hampir tepat , tapi hakikatnya , takde siapa yang tepat. takpe takpe just for fun nak kasik neuron bersambung katenyee. okeyh jawapannya ialah 11 or sebelas. jom tengok mane sebelasnye tuh : )

menurut kat sini <--

Orang normal akan menemukan empat atau lima.
Jika anda menemukan 8, anda memiliki tingkat ketelitian lebih dari orang normal.
Jika anda menemukan 9, anda memiliki tingkat ketelitian diatas rata-rata.
Jika anda menemukan 10, anda sangat teliti.
Jika anda menemukan 11, anda luar biasa teliti!
jika anda menemukan 14 macam k.aina anda seorang ibu hebatt! ; )

dah dah jom tengok gambar tipuan mata klik

antara gambar menipu dosa batal puasa :



pinjam telinga : aiman mu hampir tepat!

9 comments:

  1. hahaha salah ye.sue,

    yg lagi 3 tu akak maen teka ja.1 dekat kiri sekali kot ler terlindung dgn si muka besor yg ko bulatkan tu.1 lagi kot terselit celahan antara bulatan muka no 3 dan 4 dan yg akhir sekali atas kepala si muka belah kanan sekali...hehe kan cukup 14 (walaupon x betol)

    ReplyDelete
  2. @Aina
    hihi a'ah. pon boleh jadi jugak kan..
    biaselah pic ni keliru lg mengelirukn.he ^_^

    ReplyDelete
  3. ala!xsempat nak jwb.. huk3! :(

    ReplyDelete

thankiuuuu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...