}

strawberi and karipap

.assalamualaikum.

 
 mia sara nasuha alooo tomey tomeyyy           raykarl iskandar anomnom tomey tomeyyy


haaa ni la dua orang budak comel ni. sorang strawberi, dan sorang lagi karipap. mia sara dan raykarl.suka sangat tengok dorang berdua ni. dah la comel, petah bercakap, bila bercakap pon comel jugak. whuaaa.

 bila salah sorang berlakon dah memang minat dah tengok.first time tengok mia sara time berlakon cerita adam hawa dulu kott. raykarl pulak sebab cerita kat astro ceria. semua muka dia je. hihihi tapi takpe kita sukaaa.

tup tup baru bulan sembilan ni, astro keluarkan cerita yang menggabungkan kecomelan dorang berdua ni. apa lagi bergabung meletup la kite menengoknya. kekeke


serius suka sangat tengok dorang dalam cerita ni. rasa macam tahap comel yang tak dapat dibendung lagi  >_<

tapi kan tapi kan mia sara ni macam nad zainal kan sikit sikit? ehhh suka hati je


6 comments:

  1. cerita nie mmg comel kesinambungan telemovie dulu

    ReplyDelete
  2. kite pon suke tgk dorang dua ni. comel sgt2 ya allah gerammmmmm hehehe

    ReplyDelete
  3. Hai.. done follow sini no. 420,
    Jom follow me back, salam kenal yea..
    http://tengkubutang.blogspot.com/

    ReplyDelete

thankiuuuu ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...